fredag 8 oktober 2010

Kräftfest med Torben & Schengul

Jag har inte ätit några kräftor i år så jag bestämde mig för att köpa ett paket utan att göra en stor grej utav det. Hela anledningen till att det blivit uppskjutet är att jag och mina vänner aldrig får till någon planering som funkar för oss alla.
Jag var faktiskt lite orolig över att känna mig ensam för äta kräftor är en sån där grej man ska göra i sällskap. Jag var långt ifrån ensam..




Torben
Den vita lilla tallriken med färdigskalade kräftklor var framdukad speciellt för katterna men den verkade inte vara särskilt intressant.




Schengul till höger
Man ville uppenbarligen åt den stora tallriken.



Vi delade på kräftorna som jag tyckte smakade sådär och kameran blev full av kräftspad men Torben och Schengul verkade nöjda.




Love/Sia

2 kommentarer:

  1. hahaha va gulligt att de ligger på varsin kudde.. så otroligt sött jag dör.. haha kram pussa katterna från mig /Anna.Pia

    SvaraRadera
  2. eller hur! de springer runt och beter sig som kungligheter här hemma

    SvaraRadera