tisdag 5 oktober 2010

Guld från USA

 I dag kom leveransen.
Min vän som var på semester i USA mailade mig och frågade om det var något särskilt jag ville ha. Hon skrev att det fanns så himla mycket att välja på så hon förstod om jag inte kunde svara direkt.
Det tog mig exakt 10 sekunder att svara på mailet.
"Tack för förfrågan, hoppas du har det bra och allt det där. Jag tar en svart/spets push-up från serien very sexy strl 34 C från VICTORIA´S SECRET"!!!

Jag antar att det hade varit på sin plats att svara något i stil med
"ok, jag ska tänka men du behöver verkligen inte köpa någonting alls" men i stället skickade jag ett till mail efter en stund.
"Du, ta en i strl 34 D också, jag svär jag betalar"
Helt hetsig.

Det finns få affärer som gör mig så lycklig som just Victoria´s Secret och faktum är att de enda BH.ar jag använder kommer därifrån. Inte nog med att de har de bästa BH.arna de har ju så fina påsar och presentpapper också.

Thank you sweet Marie!








Love/Sia

5 kommentarer:

  1. 34 C. den skulle kanske om jag hade tur få plats på min bröstvårta.

    jag har storlek 75H. Ja, när jag inte ammar.

    Jag får använda tantmodellen liksom. fuck VS.

    SvaraRadera
  2. Sweet mother, det va inte lite det! fast jag tror du skulle hitta en på VS efter som det är såna mått som finns där. USA alla, inte alla men många har ju smala ryggar och enorma bröst.
    ha haa den kanske inte skulle ge så mycket stöd IOFS.

    SvaraRadera
  3. Haha det är bra man skall inte vara blyg om man vill få det man vill ha :p

    Jag skulle också vilja testa deras underkläder! De flesta av mina bh:ar har jag köpt från La senza som finns i usa och i england, beställer man från england blir det bara ungefär 100 spänn i porto så det är helt värt!

    SvaraRadera
  4. Hmm La Senza. det ska jag kolla upp!

    SvaraRadera
  5. de var superfina! kram

    SvaraRadera