torsdag 7 oktober 2010

Bara irriterande

 "Anslutningsåtgärden misslyckades. Vill du prova igen"?
Hmm, vet inte, informationsruta från helvetet. Låt oss se, jag loggar in ca åtta gånger om dagen och du dyker upp varje gång, jag svarar ja vid varje tillfälle så vad tror du? Vill jag prova igen? 

Ungefär lika irriterande som
Whitney Houston
did you meen Whitney Houston?
Yes Mr Spotify I ment Whitney Houston!

Eller kanske den här
För att skicka kommentaren fyll i bokstäverna du ser i rutan
kColgoglLafeI 1o0scCcdewreiI
Jahaa, jag trodde det var ett litet l men det var ett stort I. Så dumt av mig.
Vill du prova en ny kombination?
Ja tack!
S0mberAL FatiH
Ahhh ha haa. En nolla! Nu e du lite väl busig va? Kom igen nu. Give me a break here. Jag ska bara skriva "tack för ditt inlägg" på en blogg som jag tror e kopplad till blogger, inte riksbanken, inte SÄPO utan blogger.
Ok, prova den här.
Get A Life U petReNizing bitCh!

Ja vad kan man säga? Jag kanske sitter vid datorn lite för mycket.
Love/Sia

4 kommentarer:

  1. Haha :D Det är ju typ så det känns när man ska kommentera jaa :P

    SvaraRadera
  2. hahahaahah du låter som en riktig datanörd nu.. känner igen mig :) kram

    SvaraRadera
  3. *LOL*

    Om man är snäll mot tekniken är tekniken snäll mot en själv. Jag får alltid koder av typen "ABC123" ;-)

    ... men kanske ändå inte alltid:

    Det är mycket med det elektriska

    SvaraRadera
  4. he hee ja jag e en datanörd fast en dålig sådan. Helt värdelös när det gäller inställningar och uppdateringar. Jag förstår ju att det e något som e fel när jag får små varningar hela tiden men jag gör inget åt det utan sitter här och väntar på att datorn ska krascha

    SvaraRadera