måndag 18 oktober 2010

Badrum

 Jag bestämde mig för att städa i badrummet så där riktigt ordentligt så jag bar ut mina produkter jag hade i såpen och la på matbordet för att komma åt och skura ordetligt.
När jag lagt upp det mesta så ställde jag mig frågan,
-Behöver jag verkligen allt det här?







och då hade jag ändå inte tagit ut det här...






eller det här...





 Ja, om jag behöver det eller inte kan jag inte svara på och visst det är väl som terapeuten sa,
-Det är skillnad på behov och begär Sia.
men däremot kan jag med säkerhet säga att..

Parapapapa I´m lovin it!

Love/Sia

4 kommentarer:

  1. Jag konstaterade nyss i min blog att i all väsentlighet upplever man en persons skönhet utifrån insidan ... så för att bli vacker behöver man inte en massa produkter för utsidan :-)

    SvaraRadera
  2. självklart, fast det e ju trevligt om man luktar gott ;)

    SvaraRadera
  3. He, he.. Ser ut som mitt badrum. Vill HA ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har haft "fördelen" av att flytta 5 gånger på ett år. Då ryker det lite i varje i flytt när man kollar bäst före datum och hur konsistensen är. Dessutom, när jag insåg hur mycket jag verkligen hade så blev jag inte lika snål längre utan började använda de "fina" grejerna lite hämningslösare.

    SvaraRadera