fredag 24 september 2010

Just idag är jag stark

Jag älskar dagen då det vänder, dagen när hoppet kommer och knackar på, dagen när det återigen känns som om allt är möjligt och jag inte kan vänta en sekund med att ge mig ut och ta igen allt det där som bara var tankar dagarna innan.
Jag förstod att någonting var annorlunda i morse när jag utan för mycket motstånd bara tog tag i disken och efter det förstärkte jag den nyvunna livsglädjen med bra musik och happy thoughts så nu ska jag ut och köpa mig ett par Curvejeans (tror de hette så) och jag vet att de kommer att passa för när man väl bestämmer sig för att gå i rätt riktning så eftersträvar hela universum att hjälpa till.

Ja! Jeansen kommer att passa för det är dags att stoppa ner "jag e fet och ful" tankarna tillsammans med depressionsfettet i ett par nya snygga jeans och börja om precis där jag befinner mig och inte där jag önskar att jag var. Bara för idag ska jag tänka mig snygg, smal & lycklig och leva mitt liv precis så som jag vill ha det!

Om det här är ett tillfälligt parti av styrka spelar ingen roll för sanningen är att går det inte över idag så gör det ju det en annan dag. Alla känslor går över och saker och ting förändras vare sig man vill eller inte.

Jag har väntat så länge på just denna dan och det e skönt att den äntligen kommer!

 Sing it Kenta!



Love/Sia

1 kommentar:

  1. Anna-Pia och Efraim24 september 2010 kl. 18:28

    Puss! Du är fin! Vet du, Effe såg dig på bilden nyss på din blogg och sa: SIIA! :)

    SvaraRadera