måndag 20 september 2010

Fotbollsdrömmar!

Jag berättade för min husläkare att jag tänkte börja spela fotboll.
Hans svar på det var,
-herregud kvinna du är över 35 lägg ner det där! Du kan skada dig.
Men jag var övertygad att jag hade en dold talang så jag drog ihop ett gäng och vi började spela.
Efter första träningen började storslagna drömmar att formas i mig, drömmar om att bli antagen i Sveriges landslag och jag kunde se rubrikerna framför mig;


Sia- den kvinnliga motsvarigheten till Zlatan!


Jag visste att det bara var en tidsfråga innan min dolda talang tog sig uttryck i Hat tricks, omöjliga men målgörande nickningar och bicicletas var och varannan minut men tyvärr så blev jag uttråkad efter ca fyra gånger och slutade men jag är ändå glad att jag vågade ge mig in in fotbollsvärlden ett litet tag och jag måste säga att...........








......... jag tycker det gick ganska bra!

Love/Sia

4 kommentarer:

  1. Ja du var jättebra. Det är en konstig idé att man måste börja med nått och sen aldrig sluta.. man kan köra nått fyra gånger och sen börja på nått nytt utan att det är dåligt. Du inspirerade mig! Kram

    SvaraRadera
  2. o du var en grym tränare!!!

    SvaraRadera
  3. Hi hiii! Ja jag skrattar gott när jag tittar på bilderna från tiden som smidigt fotbollsproffs..Ingen bollrädsla alls ;)

    SvaraRadera