tisdag 28 september 2010

Följ min blogg på bloglovin

Follow my blog with bloglovin

Ja, klicka på länken ovan. (beskrivning längre ner)
Bloglovin är ett bra forum där du har alla dina favoritbloggar på ett och samma ställe. När du går in så ser du vilka som har nya inlägg direkt och slipper gå från sida till sida.
Det är också ett forum där du kan like.a det du läser och på så vis hamnar bloggaren högre upp i listorna och kan på så sätt få fler anhängare.
Du kan ju like.a mina inlägg t.ex. (BIG SMILE)!

Min syster som verkar vara något av en Bill Gates när det kommer till datorer hade den här beskrivningen på sin sida som jag snodde rakt av för om ni är någorlunda lika mig så behöver ni hjälp.

4 kommentarer:

  1. Oh! Vilken blogg! Me like. :).

    SvaraRadera
  2. Du skriver om livet för "oss" kvinnor runt 35..
    På ett träffande sätt. I alle fall för mig! Det är djupt men inte pretantiöst. Den är underhållande men inte ytligt. Ja, livet helt enkelt! Du blandar stort med smått. You go girl!/Malin

    SvaraRadera
  3. Malin din kommentar gör mig väldigt glad och STOLT!! Jag hoppades kunna nå ut men någon form av igenkännande så tack för din bekräftelse. Jag har fått kommentarer som visar att vissa inte gillar bloggen men faktum är att den är för dem som känner igen sig. Allt är inte för alla men det är kul att höra att den är får nån!!

    SvaraRadera