tisdag 9 november 2010

Jag vill också ha en Keith!

Jo ni, jag sitter och tittar på Desperate Housewifes och Bree dejtar en väldigt ung kille, Keith.
Just för stunden så verkar det som om det skulle vara en bra ide, att dejta en Keith. Det verkar sådär avslappnat och lättsamt på ngt vis men så drar jag mig till minnes när jag var tillsammans med Erik som var tolv år yngre och hur jobbigt det var att känna sig så där mkt äldre och för att inte nämna skräcken inför att ngn skulle säga "nämen, har du tagit med dig lilla mamma"?
Hmm, det kanske är en överdrift men en gång när vi var ute och fikade så frågade en tjej om han var min lillebror....
Ja, det kändes sådär men som sagt, just nu känns det ändå som en bra ide att börja träffa en Keith!

2 kommentarer:

  1. I min närmsta vänkrets har det varit mer regel än undantag att kvinnan varit äldst. Jag har två vänner med 9 år äldre tjejer, jag själv och en annan vän är tre år yngre ... har aldrig varit något problem. Så ut och ragga Keith nu! ;-)

    Här är förresten en sida jag trillade över som gör sig lustig över manlig-kvniliga relationer ... kanske något för dig med tanke på inriktningen på bloggen:

    http://www.bonton.se/sv/galleri/

    SvaraRadera
  2. Nej, det e väl inget problem egentligen. Tack för sidan, den va rolig!!

    SvaraRadera